تعیین وقت قبلی

آتلیه عکاسی فام مفتخر است که بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در کوتاه ترین و به راحت ترین شیوه ممکن در اختیار شما قرار دهد.
سایت آتلیه عکاسی فام به گونه ای طراحی شده تا گشت و گذار در آن علاوه بر لذت بخش بودن بسیار راحت باشد، می توانید از قسمت های مختلف سایت بازدید کنید و با نگاه منتقد و هنرمندانه خود گالری عکس و سایر خدمات ما را مرور کنید. و در صورت علاقه برای استفاده از خدمات آتلیه عکاسی فام به محل آتلیه مراجعه کنید و یا با شماره های ما تماس بگیرید.

برای رزرو وقت قبلی در آتلیه عکس فام، بدون هیچگونه هزینه اضافی فقط کافی است با ما در آتلیه عکاسی فام تماس بگیرید. 

کرج,فلکه اول گوهردشت,ابتدای خیابان مطهری,قبل از دوربرگردان اول,روبه روی تالار پارس,ساختمان ونک ۱,طبقه ۱,واحد ۱

۰۹۱۲۲۱۶۷۱۹۲              ۰۹۳۸۹۶۷۲۹۹۰

 

 

بهترین کار این است که والدین عزیز با هماهنگی یک یا دو جلسه قبل از روز عکسبرداری کودک عزیز خود را به آتلیه فام بیاورند تا کودک با فضا و پرسنل آتلیه فام آشنا بشود این کار باعث میشود کودک در روز عکسبرداری خودش احساس آشنایی بهتری داشته باشد و البته برای شما والدین عزیز هم میتواند بهتر باشد

آشنایی با فضای آتلیه فام دیدن نمونه کار ها و آشنایی با مسیر آتلیه فام یاعث میشود شما عزیزان در روز عکاسی دچار کمبود وقت نشوید و به موقع در محل حضور داشته باشید .

آتلیه تخصصی فام دارای پارکینگ خصوصی میباشد که با تماس با شماره اتلیه و انجام هماهنگی میتوانید از پارکینگ آتلیه فام استفاده کنید .

نکات عکسبرداری در آتلیه تخصصی کودک،نوزادی،بارداری فام

لطفا کودک خود را مجبور نکنید: کودک خود را مجبور به برقراری ارتباط با افراد جدید نکنید ، رفتار هایی از قبیل سلام کردن ، احوال پرسی کردن و تشکر کردن و… زیرا در این صورت کودک خود را بیشتر عصبی میکنید و کودک خود را بیشتر عقب میکشد و کار پرسنل آتلیه فام را سخت تر میکنید .

حفظ خونسردی والدین : درهنگام عکاسی خونسردی خود را حفظ کنید ،  از رفتار های کودک اعم از گریه کردن ،فرار کردن ،لج کردن ،سوال کردن و …عصبانی نشوید

فرایند عکسبرداری در آتلیه فام برای کورک و والدین: فرایند عکسبرداری در آتلیه فام برای بزرگسالان یعنی وقت گرفتن ، دیدن نمونه کار ،حضور به موقع در آتلیه ،عکسبرداری ، انتخاب عکس و تحویل کار است . اما برای کودک شما این موضوع غید قابل درک است ، کودک شما میخواهد و کنجکاوی کند .

شما والدین نباید کودک خود را مجبور به ایستادن جلوی دوربین کنیدزیرا در این صورت خسارات روانی فراوان شدیدی به فرزند خود میزنید

باید اجازه دهید پرسنل آتلیه تخصصی کودک فام با درکی که از رفتار کودک دارند با کودکتان ارتباط برقار کرده و عکاسی کنند .

فراهم کردن احتیاجات کودک: قبل از آمدن به آتلیه باید احتیاجات کودک فراهم شود.ماردان کودکان از ۲ سال به بالا باید مقداری خوراکی یا غذا همراه خود داشته باشند ، کودک باید به اندازه کافی خوابیده باشد تا سرحال باشد. این کودکان در حین عکسبرداری خستگی گرسنگی خود را به راحتی بروز میدهند که در این شرایط با مقداری خوراکی و بازی میتوان آنها را سر حال کرد .

نوزادان از ۱ روزه به بالا باید مقدار خواب و شیری که خوردند به اندازه کافی باشد وپوشک تمیز داشته باشند . از مادران نوزادان میخواهیم پوشک تمیز همراه داشته یاشند که در صورت کثیف شدن نوزاد پوشک را تعویض کنند .

حس اعتماد به نفس کودک: در بیشتر مواقع کودک در حین عکسبرداری به سمت مادر یا پدرش متمایل میشود در این صورت نباید مقابل کودک بایستید باید او را در آغوش بگیرید این کار به کودک حس اعتماد به نفس میدهدو باعث میشود با انرژی بیشتری جلوی دوربین بیاید.

عکسبرداری چند جلسه ایی: اگر عکاسی در آتلیه فام به هر دلیلی اعم از خستگی ، بی حوصلگی ، خواب آلودگی و …به مشکل بخوردبهتر است که عکاسی به جلسه بعدی موکول شود تا جلسه دوم با انرژی و حوصله ی تمام به عکاسی ادامه دهیم.

کودک را مجبور به انجام کاری نکنید : تمام تلاش پرسنل آتلیه تخصصی کودک و نوزادی فام این است که تماما حس و حالت کودک طبیعی باشد .بهترین فضا برای عکاسی از کودک فضایی است که کودک در آن حس راحتی و آرامش داشته باشد و از محیطی که در آن است لذت ببرد.

خلقیات کودکان بسیار با هم متفاوت است این که کودک در چه فضایی و با چه ابزاری احساس راحتی و شادی میکند و در چه ساعاتی از روز شاد تر و سر حال تر است را فقط شما والدین عزیز میدانید پس برای ثبت لحظات بهتر کودک دلبندتان در آتلیه کودک فام زمان مناسب را در نظر بگیرید.

ابزار هایی برای جلب توجه کودکان تهیه کنید : عکاسی از کودکان اصلا کار ساده ای نیست ، خیلی زود حواس بچه ها پرت می شود و واقعا ممکن است متوجه نشوند که چه خبر است اما با یک وسیله ای که صدایی جدید برای کودک تولید می کند توجه آن را جلب نمایید البته این نکته هم باید عرض کنم که طبقه تجربه بنده کودکان پس از چند بار استفاده از آن به این ابزار هم واکنشی نشان نمی دهند اینجاست که خلاقیت شما بسیار اهمیت دارد ، اینکه چطور از ابزارتان استفاده کنید که تا پایان عکاسی بکارتان بیاید مثلا با شکلک در آوردن و یا همزمان با آن ابزار ، صدای خاصی نیز از خود درآورید . سعی کنید تا حدی پایین بیایید تا بالای سرشان برسید و تعامل خود  و کودک را افزایش دهید .

از کودکان خود نخواهید ژست بگیرند : وقتی کودک در فضای آتلیه احساس راحتی کند و دوربین را بپذیرد در هر حالت عکسهای خوبی می توان از آنها گرفت .